Wyślij odpowiedź

Wyślij odpowiedź

Uwaga: W tym wątku nie pisano od 120 dni.
Jeżeli nie masz pewności, że chcesz tu odpowiedzieć, rozważ rozpoczęcie nowego wątku.
Nazwa:
Temat:
Ikona wiadomości:

Weryfikacja:

Skróty: naciśnij alt+s aby wysłać wiadomość, alt+p aby ją podejrzeć


Podgląd wątku

Wysłany przez: djawo
« dnia: 16 Czerwiec 2015, 13:50:53 »

Kawał czasu minął od pierwszego posta. Czy coś się zmieniło w temacie?
Wysłany przez: Basen
« dnia: 31 Marzec 2015, 09:49:36 »

Prawda jest taka, że nie można określić kwoty "zaocznie" gdy nie przeanalizuje się konkretnego obiektu. Najlepiej zaprosić producenta do siebie i negocjować cenę :-)
Wysłany przez: Michał
« dnia: 16 Marzec 2015, 12:12:54 »

Jakiego rzędu to są kwoty w przypadku jednego stanowiska samoobsługowego?
Wysłany przez: MWM
« dnia: 29 Wrzesień 2014, 22:36:53 »

System samoobsługowy wymaga dedykowanych opasek transponderowych. Oferujemy je w bogatej gamie kolorów
Wysłany przez: Alina
« dnia: 15 Wrzesień 2014, 22:22:37 »

Czy w systemie samoobsługowym potrzebne są specjalne transpondery, czy wystarczą takie, których basen używa do tej pory?
Wysłany przez: MWM
« dnia: 26 Sierpień 2014, 09:25:19 »

Automaty nie mają takiej możliwości. Rozwiązujemy to zagadnienie w ten sposób, że osoby zakupujące bilety ulgowe otrzymują opaski transponderowe w innym kolorze (ta opcja jest dostępna w urządzeniach wydających opcjonalnie). Klient w procesie zakupu jest informowany, że wybór biletu ulgowego bez odpowiednich uprawnień jest złamaniem regulaminu i może spowodować sankcje i że otrzyma opaskę o innym kolorze, co będzie go wyróżniało i że może podlegać kontroli podczas pobytu na obiekcie. To na ogół wystarcza i niewiele osób decyduje się na jakieś oszustwa mając świadomość, że są łatwo rozpoznawalni.
Wysłany przez: MWM
« dnia: 26 Sierpień 2014, 09:16:54 »

Rozwiązanie może być stosowane także na mniejszych obiektach, Można zrezygnować zupełnie z obsługi kasowej. Takie rozwiązania stosowane są w tej chwili powszechnie w Norwegii czy Danii na basenach komunalnych w małych miejscowościach.
Wysłany przez: Robert
« dnia: 25 Sierpień 2014, 10:46:03 »

Wszystko wydaje się bardzo proste i logiczne, jednak zastanawia mnie, czy automaty tego typu mogą w jakiś sposób weryfikować uprawnienia klienta do zakupu różnego rodzaju biletów ulgowych (zniżkowych).
Wysłany przez: Lech
« dnia: 25 Sierpień 2014, 08:32:41 »

To rozwiązanie wydaje się być stworzone raczej do dużych obiektów. Czy macie Państwo jakieś doświadczenia z mniejszymi ośrodkami?